czwartek, 31 maja 2012

dzien dobry wieczór :  miło mi wiecie co łep mnie napieprza jak nie wiem co a już wzięłam tabletkę ale co tam muszę brac 2 xde <3 

PISAŁAM Z PETKIEM MOIM<3 A JAK LUBI ROCK TAK JAK JA <3 HŁEHŁE MACI JEGO FBL PLISS http://www.photoblog.pl/cycuszki/123463321 OCH BOSKI NIE ? <3 no ogół nudy bo na Dworze nie byłam lipcia ale co ? :* hłehłe czekam na włamy od alicjozy tylko że ja sam nie wiem jakie ja mam hasło bo zmieniałam 8 razy tak 8888 razy bo mi sie zamula i nie chce wchodzi czemuż to n ie wiem ?oglądałam tajemnice domu anubisa i takie krótki ze szok zal <3 ale co tam <3jak tam u was cipendejsi<3 hłehłe :3
teraz przedstawię wam moje lekcje angielskiego <3 : mamy ładnie panią ogólnie i wgl i my do niej że wygląda jak 18 -stka a one czemu tak naszej pani nie mówimy (wychowawca) a ja że to stare próchno a pani zaczęła sie piać ze tego nie slyszała : DDDDDDDDDDDDD i to nasza lekcja angola jest tak co tydzień w środy i czwartki och noł <3 taki rycia że szok :* Dobry dzień <3 plose to dla was  kocham to i jeszcze jedna okey <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz