niedziela, 3 czerwca 2012

mrrr...

Dobri : D blogowicze co tam u was ? bo u mnie wpożądku : * wczoraj byłam w kinie na królewna sniezka i łowca bardzo fajny polecam wm go : * spałam u cioci i kuzynów (mati,KUba) taaa.... z ciocią ogladalismy hotel horror taki ale strasznyi ale smieszny troszeczkę ale co tam zakryć oczy musiałam sama nie wiem  po co .ale okey ? poszłam spać mati jak zaczął nadawać to mnie obudził o 8:30 zallllll normalnie ! hm! a potem Kuba mnie wkurwiał I SIĘ Z NIM POBIŁAM hłehłe: * popłakał sie a cicocia sie z niego śmiała że po co się ze mną zaczyna hhahahahaahaha : * miło spędzony dzień : ) teraz jem płatki takie dobre wiesz. czy nie ? jak nie to teraz wiesz .: 0 .tak jutro zapowiada sie dyskotekowo  czyż nie ? Z marti, stasia :*  lovje bejbe: *dobra ja kończe bo sie pozygam tak sie najadłam skejpaj z alą <3333333 papapa kotki : * dobrej i przyjemniej nocy rzycze (Smiechotki) : DD
Ja and pioterk <3



  




Buuu: *





Śpicie słodko kotki<3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz