poniedziałek, 4 czerwca 2012

hm ?

dzień dobry wieczór : 0 miło mi <3 dzisiaj dyskotekowo : * ze stasia ala i patrychą i oczywiście chłopcami : henio siemień , urek trochę tylko . taaa.. <3 lubić to :D dyska się skonczyla hahahaah stasia nie moze isc do domu bo liceum wyszla wiec Pól godziny czekaliśmy Az pójdzie i poszli sobie wszyscy i... szla: wera,asia,aga, gadaliśmy z nim tez długo a stasie nie chce isc sama do domu wiec wiec odprowadziliśmy ja pod sam blok.taaa....poszliśmy przez tesko i sobie szliśmy i szlismy i ala dzwoni ...(awantura ) nie przestawiam wam naszej interesującej rozmowy wiec poszłam do domu zjadłam obiad i siedzie na kompie i się nudzie i nudzę .wiec robila klamerkowe szlit focie mam Parę sam wam potem .no i co  to tyle :? papapap: * poozniej zajze papa:* <3 lovju was  


  kocham to nie : <3

teczowo <3

   arrrr..jestem piratem ahhaahah: *


ahahaahahaha sikam :* 




2 komentarze:

  1. Ty się ciesz,że Ci awanturę robię..
    Tzn.że mi na Tobie zależy!A ta kurwa wara od Ciebie♥!

    OdpowiedzUsuń