poniedziałek, 25 czerwca 2012

jupi: *

o kurwa ale tu mnie długo nie było sorki za to ale neta miałam zepsutego wiecie nie ?
mama aparat wreszcie ciocce pozyczyłam powiedziała że na przyjecie a tak na prawde to na wycieczce oli! ahahahahahha jakie focie zamulone miała sikałam hahahaahah :) zamówiłam w piatek naszyjnik  z krzyżem i mam jusz go hihi : ) to krzyż celtycki czy jakoś jakoś dodam z nim focie okej i weekend super była zaras opowiem ...
kochanie co tam u cb : * jestes jeszcze śliczniejszy niż byłeś wiesz :  ? a potem dam focie bo jeszcze nie przegrałam okej pa : *<3 

spaliśmy u mojego taty faza była a jak :  *piwa,fajki :  * <3 

beach party zajebiste  :0 a jak *.* 

siemień i żelo mieli do nas wpaść ale jak to  my ja sie bałam wpuścić zela po 1 a po 2  powiedzieliśmy że nie mamy jusz piw bo mieliśmy po troszezcku a ja mu nie dam no co  ty ;)  ahhhhh.., : 0 piotruś : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz