czwartek, 7 czerwca 2012

jghjtyukrfymhtyf

Dobri dzisaj kolorowo i mraśnie : )

Byliśmy cały dzień z masłem olivia taka tam : ) i dała nam kotka małego  czranego miła go  w domu ale jednak sie mam nie zgodziła :(  więc go odniesliśmy do olivi  z powrotem troche zarosłam tuttaj hihih : ) i słucham muzyczi a pod konic dam wam lincza czego  wysłuchuje : * i se tak śpiwam xde : ) tloche krótka ta notka ale co mam zrobic miałyśmy z ala iść na rowery ale nie wypaliło wiec poszlismy na rolki ;)  jechowy (zakonnica) taki był na skejtparku i sie popisywal przed kolezkami i była JULIA ( KOPEREK) zamuł ze hoho coś jej odpiepszyło i sie nie odzywała huj jej w dupe <3 : * buziaczki dla was kochanie mhmmm <3 ale mam zaciesz bo śłucham muziczi i nie odzywam sie do mamy wyjebane w nią :*  papapa taki wysyłam dobra muzę :  http://www.youtube.com/watch?v=wi91g3_9tqk kocham później nowa bede słucham bo mam wysle wam piosny jakie są fajne mata : http://www.eska.pl/goraca20 słuchajta sie dziecioczki narczi : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz